مقالات آرشیو خبر ها
یوونتوس با سکانداری لمینا پیش رفت

یوونتوس با سکانداری لمینا پیش رفت

این بازیکن تیم ملی گابن در کنار پل پوگبا و سامی خدیرا برای فیورنتینا زیادی قوی بودند و آنها نتوانستند از مالکیت زیادشان برابر یووه برای گلزنی استفاده کنند. اگرچه فیورنتینا برابر یووه مالکیت توپ را در اختیار داشت، اما این خط هافبک یوونتوس بود که در نهایت توانست سربلند از بازی خارج شود.

 

کیفتیتی که مثلث لمینا و پوگبا و خدیرا روی میز آوردند بیش از حد بود و این بازیکن گابین به خصوص نقش زیادی در پیروزی 2‐1 یووه داشت. او در برابر دفاع بازی کرد و به عنوان یک رجیستای سنتی وارد عمل شد و اگرچه که او تمام خصوصیات لازم برای این پست را دارا نیست. اما به جای اینکه سعی کند از آندره آ‌ پیرلو و یا حتی کلودیو مارکیزیو تقلید کند، لمینا بدون سر و صدا همانکاری که از او خواسته شده بود انجام داد: او حریف صاحبِ توپ را پرس کرد، توپ را به سرعت و با کارایی بالا پخش مرد و سعی نمود که برای هم تیمی هایش در خط هافبک فضاسازی کند.

 

شاید اینکه این بازیکن قرضی مارسی در تیمی که به خوبی توسط آلگریهماهنگ شده بازی کرد به او کمک کرده باشد، اما آمار نشون می دهد که او در همان بازی چقدر خوب بوده است:

 

60 بار لمس توپ و تنها 5 پاس غلط از مجموع 44 پاس، به علاوه ی 9 پاس بلند و پیروزی در 3 چالش هوایی، 4 دریبل موفق و 8 بار پیروزی در نبردهای تن به تن و واضح است که لمینا صرفا یک بازیکن توپ گیر نیست.

 

او هنوز تا رسیدن به بازیکنی نظیر پوگبایی که در این بازی 80 لمس توپ داشت راه زیادی دارد، اما باید گفت که او به خوبی هم تیمی فرانسویش را تکمیل کرد.

 

اگرچه که خدیرا شب آرامی داشت و تنها 40 لمس توپ و 4 توپگیری به نام خود ثبت کرد، اما این 3 نفر برای خنثی کردن 62. 3٪ مالکیت فیورنتینا کاملا مشارکت داشتند.

 

از گاتزتا دلااسپورت


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: